1:a december!

Ja idag är det första december, bara 23 dagar till jul! Appråpå jul så fick jag höra av mamma & pappa igår att alex o Linn kommer jobba till klockan 15.00 på julafton, farmor kommer inte för ens 26:e december och alla stockholmiaster stannar i Stockholm eller firar på annat håll!? Här har man sedan beynnelsen försökte hålla på traditioner med allt ifrån mat, till dkeorationer och julklappar och så är man borta i knappt två månader och då är inget sig likt va. Men nene, JAG ÄR INTE BITTER.

...förresten så öppnade vi julkalenderns första pressent idag och det var vädligt populärt. Jag hade övertalat mamman att flickan skulle vara tvungen att vänta tills efter frukost för hon äter jättelångsamt så vi blir alltid sena. Detta var såklart en förträflig idé och jag tror att frösta gången någonsin så hade vi faktiskt tid över. Gött.

Imorse när jag vaknade upp så hade jag skitont i örat och halsen och näsan rinner. Så jag har nog åkt på en riktig förkylning, det kanske är för att det är typ 0 gradigt och jag bara har min svarta lilla vårjacka.......Svinkallt var det idag.

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Linn Alex o Lisa o T-p

Hej! Har just haft familjemiddag (utan dig :( )

och god FISKSOPPA! Men är du blir väl inte BITTER!

Julen ska nog bli fin vi tänkte oss lasagne till julmiddag och inga julklappar ;)

Alla hälsar!

2009-12-01 @ 19:40:47
Postat av: isabelle

Jag tror jag stannar här. Eller åker till Egypten.

2009-12-01 @ 20:58:43
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: Jonta

Lasagne....då kommer jag, och ketchup vill jag ha....kan försäkra att jag hellre varit i Onsala än i Sandviken....!!

2009-12-03 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0