2:a advent! :)

Glad 2:a advent på er! Jag har haft en lugn morgon med frukost, tvtittande, och försökte lära mig stilla natt på tyska för vi ska sjunga den nästa söndag i kyrkan, spännande! x) Om cirka 30 minuter.. JISSES, hon är ju redan halv 3 got to hurry up, jaa juste jag ska alltså till kören, dock så har jag typ ingen röst idag så vi får se hur det går. Efteråt ska jag med Vanessa och hennes vän Mandi till en cirkus. Tydligen så kände Mandi någon som uppträdde där så vi får gå in gratis! :D ..yey, gratis smakar bäst. ;) Ska bli kul, har inte varit på cirkus sen....ja jag måste vart 12 år eller så? Länge sen vare iallafall!


Smell you later! ;D

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm men det är ju inget som är snyggt med dom..världens kortaste och helt stabbiga med bristningar och celluliter.

2009-12-06 @ 16:39:00
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack gumman, men tyvärr, det är det sista jag har...mina ben är väldigt kraftiga.

kramar!

2009-12-06 @ 23:31:12
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0