4:e advent!

Insåg precis att det är 4:e advent idag! Hallå liksom, hur kunde det gå så fort?? Jag har iallafall haft en trevlig förmiddag med Martha på marknaden här i närheten. Jag gillar den för den är endast till för dom som bor i området så jag kan konstatera att jag definitivt var enda utlänningen. Men jag gillar't för då är grejerna dom säljer inte riktat till turister. Det blev ett par till julklappar där ifrån så nu är min resväska uppe i 18.9kg, målet är 20.0kg ;) Därefter gick jag hem och åt lunch med familjen och målade lite med dottern och hennes kusin! Nu har dom precis gett sig iväg för julshopping och barnen skulle se på en teater med grannen. Så nu kan jag koppla av o bara chilla! ;) Försöker packa färdigt också, se så allt får plats.

Ha en trevlig 4:e advent! :)

Kommentarer
Postat av: mam Lisa

oj! jag hade glömt att det är 4 advent idag men vi fuskade och tände det fjärde ljuset igår. Det var väl inte mockahandskarna du glömde :(

kramis mam

2009-12-20 @ 17:34:02
Postat av: isabelle

joooooooo!! :'( det suger, dessutom är det dom enda jag har. Kallt.

2009-12-20 @ 18:10:11
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: elle

Jeez, tankspridd much? ;P



Glad 4:e advent!

2009-12-21 @ 00:15:34
Postat av: isabelle

yes muchisimo xD

2009-12-21 @ 08:44:29
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0