Back to basics

Nu är familjen tillbaka o det mesta är tillbaka till det vanliga igen. Dessvärre var flickan riktigt,riktigt, riktigt trött imorse, (tro ja det, när hon e uppe till 11 kvällen innan) men inte särskilt sur bara..trött, stackarn! Dom verkar iallafall ha haft en trevlig helg även om pappan blivit förkyld och flickan verkar hålla på o bli det hon också. Jag mår bättre men nu har det gått över till hosta istället så -hejdå sömn! Men jag ska hålla mig hemma idag och vila så att den dumma förkylningen släpper helt. Kören ska ju sjunga i kyrkan på söndag och eftersom vi är så få behöver alla vara friska! Idag tror jag att det blir en lugn och skön dag. Idag är tanken att jag ska köra bil, *neeervööööös* så om ingenting annat kommer ivägen så blir det nog så. Därefter kanske vi kollar på en film, kan jag tänka mig. Mamman var också rätt trött :P...ha en bra onsdag everybody! :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vart var familjen då?

2009-12-09 @ 16:30:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: isabelle

dom var i sitt hus på landet! :)

2009-12-09 @ 22:09:21
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0