God kväll!

En luuuugn och skön dag! Ja idag har det inte hänt mycket av intresse men jag ska försöka berätta det med inlevelse för att få det o låta roligare. När städerskan ropade -Hasta mañana Isabelle! vid 2 tiden var jag hungrig som en räc på crack och SPRANG ut i köket och gjorde en sagolik lunch bestående av griskött (tror ja), sallad o fahitasbröd. Under eftermiddagen har jag kollat på X antal Gossip Girl avsnitt, druckit 72 koppar te och ja det är nog allt. Ni tar väl anteckningar? Nu ska jag fortsätta dricka te o kolla på GG.

Ses imorgon! Då jag har en lika intressant dag framför mig. x)...jag är nämligen fast bestämd att bli av med min förkylning så imorgon kommer jag stanna inne hela dagen as well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0