God morgon Måndag!

Gissa vad som mötte oss när vi vaknade imorse om inte ett snökaos! Eller okej i Sverige hade det bara varit snö men eftersom vi befinner oss i Spanien innebär det här KAOS. Det är nog iallafall 1 dm snö så ni kan ju tänka er hur allt blir här, dom har ju inte ens vinterdäck. Men flickan tycker ju det är väldigt spännande med snö så vi har haft en mysig och glad morgon! Det enda tråkiga idag är att jag läste att Brittany Murphy har dött! Väldigt tråkigt, tragiskt att så många unga dött i år. :(

Idag är iallafall sista dagen innan jag beger mig hem till Sverige för julfirande! :) Jag har just sysselsatt mig med att skriva en lista åt flickan med engelska meningar så hon kan öva medans jag är borta. ;)  Annars så sitter jag och dricker te, idag ska jag packa det sista, väga mina väskor en sista gång, kolla upp all reseinformation och bara chilla. Efter flickan slutat skolan ska vi åka och storhandla mat, annars är resten av dagen oplanerad. Det känns gött att åka hem, speciellt nu när alla vänner åkt hem till sina respektive land. Jag är en av de sista som åker och det har vart ledsamt o säga hejdå till alla. Tur att vi ses i januari igen! :)

Ha en finfin måndag och Grattis på födelsedagen Julia! <3

pussokraam


min dörr är nu dekorerad med fina teckningar som flickorna gjorde åt mig igår! :)


Den här gjorde jag imorse, inte jättebra bild men ändå x)

Kommentarer
Postat av: elle

Vi har ÄNTLIGEN ordentligt med snö vi också =D

2009-12-21 @ 10:35:34
Postat av: isabelle

äntligen vet jag inte om jag skulle säga...det är jättemkt strul med flygen, många inställda :(

2009-12-21 @ 11:34:08
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: jänä

Kan inte jag få den listan ocskå så jag kan lära mig lite spanska?

2009-12-21 @ 15:32:34
URL: http://juxigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0