håhåjaja

jag överlevde faktiskt bilkörandet. Det gick rätt bra, det absolut svåraste var (såklart) att parkera......dom har ju ju bara fickparkeringar här (eller iallafall typ 90% är det) så när vi kom hem igen och jag skulle parkera bilen så gick mamman ut för att se hur långt jag kunde backa, hon gestikulerade med armarna att de var långt kvar och jag backade, hon fortsatte vifta med armarna, jag bakade och....bom, jag backade in i bilen bakom, eller okej backade in i var väl en överdrift men jag nuddade den iallafall. Mamman sa ändå efteråt att parkeringen var "perfekt" ? inga höga standarder här inte. Igår var iallafall en bra dag fram tills kvällen. Vi lekte, och gjorde våra önskelistor till tomten/ tre vise männen och flickan var allmänt glad och snäll. Dock så hade vi lite problem vid läggdags och jag höll på i en timme tills mamman kom hem med att försöka få henne att sova. Ibaldnd alltså, GAH. Men iallafall immorse var hon glad igen och det var jag med, vi öppnade våra paket och mamma jag måste säga att jag tror i år är din bästa gång hitills! :D...flickan blir ju helt i extas varje gång. Igår var det hello kitty bokmärken och idag var det linjal,penna, pennvässare och skrivblock, halleluja! -själv fick jag en tvål igår och en fiin ögonskuggga idag! :)

Mina planer för helgen ändrades plötsligt igår. För familjen ska till sitt landshus IGEN, men denna gången själva så dom frågade om jag ville följa med och denna gången kunde jag inte säga nej. Det ska bli kul att åka med dom men det var lite surt att det just denna helgen för jag hade massor av saker inplanerade men jag har ju aldrig gjort något med dom på helgen så det är ju kul om jag gjort det en gång innan jag åker hem över jul iallafall. Jag har ju nästa helg kvar med så då får jag försöka träffa mina vänner innan alla åker hem för julfirande. Japp, det var allt jag hade att säga denna morgon, ska fråga mamman nu om jag får åka med henne i bilen till skolan *hoppas, hoppas, hoppas* ..orkar inte ta metron xD


hostiga hälsningar x)

Kommentarer
Postat av: mam Lisa

Vad kul att bilkörningen gick bra!! Men hur går det med kören på söndag om du ska åka till landet??

kram mam

2009-12-10 @ 14:48:34
Postat av: Jennie

duktig du är :D

2009-12-10 @ 19:53:34
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack jennie, här är det verkligen ut som ett lejon, ett JÄVLIGT STORT lejon. ;).........mamma, jag får skippa kören :/ surt, men så är det.

2009-12-10 @ 20:48:42
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0