Hej.

Då var det torsdag igen. Jag sitter här och dricker ett glas varm mjölk (ja varm mjölk) och ska strax gå iväg till skolan. Jag är fortfarande kanonförkyld och jag tog en ibuprofeno till frukost så nu svettas jag som en gris, uuuscch.
Idag är det alltså skola som gäller, gjorde det sista av läxan nu på morgonen för jag har inte hunnit det, igår hade vi ju gäster o så. På eftermiddagen har flickan ballett lektion och sedan är det nog chill. Vi behöver vila allihop. x) Jag var hos doktorn igår ju och mina resultat var bra förutom järnet, hade gör lågt, så det blir till o käka järntabletter ett tag. Det är nog därför jag kännt mig så trött! Imorgon, på morgonen åker familjen iväg till sin sommarstuga, ska bli gött att få en helg själv faktiskt. :p

ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varm mjölk är gott :D Man somnar bra om man dricker det på kvällen!

2009-12-03 @ 13:53:00
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0