hemma!

då var man hemma igen. Har haft en mycket trevlig förmiddag med Moa och Isabelle! Först var jag och Moa och fikade, efter en stund kom Isabelle och joinade oss. Vid 12 var Moa tvungen att gå men jag och Isabelle stannade och det blev lite shopping. En nyårsklänning och smycken till den och Isabelle köpte ett par skitsnygga röda stövlar och en klänning. Sedan hittade vi till en SVENSK godiaffär där dom tydligen vart innan. Det var ju heaven, haha, både lösgodis och marabou, kunde inte bli bättre! :P ...Fast det blev det för vi fick 10 % rabbatt för att vi var svenskar, hhihi. Nu sitter jag och försöker att ändra min budgetplan så att den fungerar. Imorgon ska jag försöka ta mig till el Prado för det är gratis mellan 18-20, inte en optimal tid men gratis är gratis. ;)


Sött & salt <3


julgranen på Sol (tog bilden förra veckan)


Moa och jag förra veckan! och JAG VET att jag är helt illröd men det var
jäkligt varmt där inne xD (jag snodde bilden från Moas blogg;D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter du cheesecake? :O

2009-12-04 @ 19:17:12
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: isabelle

nää det är någon dansk skit.

2009-12-04 @ 19:30:42
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0