Hola!

Ny dag, nya tag! Nej men idag är det Fiesta här. Spanjorerna hedrar jungfru Maria eller något sådant så idag är allt stängt och alla är lediga. Nice! Jag sitter här i soffan, som är obeskrivligt bekväm och glor på tv, riktigt najs. Jag mår inte bättre än igår men inte sämre heller so that's always something! :P..Tjötar med Linda på msn, hon är min personliga ekonomiska rådgivare nu, det behövs. Jag ställde precis in morgondagens shopping, dels för ekonomin, dels för att jag inte är frisk så en dags vila till skulle ju inte skada. Det visade sig att hon också var sjuk, så det gjorde henne inget. Sedan på torsdagen hoppas jag att jag är frisk och då ska jag till skolan igen! Det var ju ingen lektion idag eftersom att det är fiesta så det ska bli kul att få komma dit igen. Efter lektionen ska jag möta upp Sabina, en annan svensk au pair här, ska bli kul! :)

Hasta luego!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0