home!

ja då var man hemma igen, fy attsingen vad dåligt jag mådde, jag hatar den här förkylningen. Moa som går i min spanska är precis som jag sjuk till och från hela tiden. Vad är det för jäkla land vi åkt till sa vi idag x) Spanien, sjukdomarnas land? Nåväl ska inte snacka skit om vackra Spanien. Här kommer förresten några av mina favoriter! ;)

Favorit affär: Bershka & Blanco!!
Favorit tvserie: Fisisca o qimica, un paso adelante och un Burka por amor! Fabulous! <3
Favorit plats: Området La Latina och självklart allt runt Sol!
Favorit mat: Lomo, fiet, pesti, och Paella, claro! ;)
Favorit dryck: Bailiescoffee och ett jättegott röttvin som föräldrarna fått av en vän till dom
som äger en vingård.
Favorit radiokanal: Kiss FM - dom spelar massa gamla härliga låtar men blandarockså med
nytt och mycket spanskt.
Favorit tvkanal: Antena 3 - neox.
Favorit artist: Marta Sanchez och Alex Ubago.
Favorit pub/klubb: alla runt Sol, gratis smakar bäst! ;)
Favorit café: tragiskt nog får jag nog svara Starbucks! haha :p


Dags för lunch! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0