Isabelle goes contrygirl.

Hej,hej,hallå! *HOST*

Ja min förkylning är en never-ending-story, och nu är både mamman och pappan också förkylda. Flickan sa till mig imorse att -det är klart du är förkyld när du går runt med så där tunna strumpor! Det har du rätt i! - sa jag. Men jag tycker iofs att mina strumpor är ganska normala? dom utan hål alltså. Menmen, vi ska iallafall åka till deras landshus i eftermiddag och stanna där över helgen. En av flickans kusiner ska följa med också vilket känns bra för då kan dom leka och vi slipper underhålla henne 24 timmar om dygnet, det är ju faktiskt min lediga tid!

I helgen ska vi iallafall kolla på någon romersk bro som tydligen är känd, åka till byn där mamman växte upp (som har 5000 invånare) och till pappans by ( som har 200 invånare, haha). Dessutom sa mamman att vi kanske åker till Portugal o äter lunch, gärna för mig! ;) Det ska bli intressant att se hur man klarar sig utan tv, internet och telefon i 3 dar.......tur att man ialalfall kan se på film! :P

Innan vi åker ska jag iallafall hinna, duscha, packa, gå och handla, ta fram grejer till Panchas ridlektion, som hon ska på innan och ja, det är nog det. Men idag slutar flickan redan klockan 14.00 så det är inte jätte gott om tid.

Vale, hasta luego! :-)

Kommentarer
Postat av: brännie

Du skrev hennes namn!!: O :O:O:O:O ;) hihi

2009-12-11 @ 12:11:57
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: mam Lisa

Njut av lantluften det finns väl lite mer syre i den än i Madridluften ;) Säkert bra med en lugn helg på landet för din förkylning också men kom ihåg TJOCKA sockor ;)

kram Mam

2009-12-11 @ 13:24:30
Postat av: isabelle

jaag såg det x)..aja det är ju faktiskt inte hennes riktiga namn ;)...haha så mystika vi är.



2009-12-11 @ 13:35:42
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: elle

Lycka till nu i stenåldern ;)

2009-12-11 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0