Måndag!

God morron!

Jag är fortfarande kanonförkyld och det börjar gå över mer till hosta, yey. Tur att jag har två dagar jag kan vara ledig och bara vila! :) Städerskan är här nu, hon frågade hur min helg varit och tydligen hade hon också varit sjuk. Om hon smittar mig med något nytt så blir jag galen. Nej men hon var jättegullig och frågade om jag ville ha halstabletter, hon hade hemma så hon kunde gå o hämta sedan, snällt! Så idag blir det vila, filmtittande och tedrickande! Inte något fel på det inte! :) Imorgon var det tänkt att jag skulle med Vanessa till Retiro men dels så är det pissväder idag så antagligen imorgon också, dessutom så borde jag nog vara hemma och jobba bort förkylningen...vi får se!  :)

Jag har förresten extrem ångest över att jag åt ute igår. Å ena sidan var maten extremt god, och klockan var 21.00 och jag hade ätit ett stekt ägg klockan 14.00...så jag var ju hungrig. Dessutom var den inte så dyr, bara 8 euro men så tog jag vatten till och jag glömmer alltid att det är flaskvatten här så det gick ju på 3 euro extra, alltså 11 euro... BAH!! Nåväl, jag har pengar kvar faktiskt så på onsdag när jag ska träffa Gillian ska jag inhandla julklappar till kusinerna!! :)


Kommentarer
Postat av: T:-P

Tråkigt med förkylning. Såg att du längtar efter sallad. Men vad önskar du för första svensk middag kvällen den 22 dec?

kram, krya på dig!

T-P

2009-12-07 @ 13:32:07
Postat av: isabelle

åhh maaat <3 ...hmmm POTATISMOS <3...mörktbröd med ost PÅ mackan, köttbullar och brunsås. Sedan dagen efter det vill jag ha thaimat i mängder.

2009-12-07 @ 13:38:36
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: Isabelle

..och lussebullar, MÅNGA lussebullar.

2009-12-07 @ 15:04:14
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: elle

Haha erkänn att man blir sugen på thaimat när man är där nere XD Komiskt att man längtar efter det men jag känner igen mig, hade världens craving efter thaimat jag också ^^

2009-12-07 @ 15:16:14
Postat av: Isabelle

jaa, gu ja! och då har jag ändå ätit kina mat två gånger....strange!! :P

2009-12-07 @ 16:13:06
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: Vany

Thank God for online traslators! The part with the "piss weather" and "staying at home" made me sad ;)

2009-12-07 @ 19:20:06
Postat av: Isabelle

haha! yes isn't google amazing? ;)..I know it's sad! by the way, I want to read your complain-blog! xD ;P

2009-12-07 @ 19:39:41
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0