Onsdag

Hola!

Idag är en helt vanlgi onsdag, typ. Jag är fortfarande förkyld men det är inte värre än igår. Föräldrarna var ute igår och kom hem runt halv 2 men mamman stannade tydligen uppe till 4 iallafall så imorse kom dom såklart inte upp. Detta betydde att jag var tvungen att göra all frukost själv och dessutom klä på flickan, borsta tänder osv. Annars brukar vi hjälpas åt för det är ganska ont om tid. Det gick iallafall bra för jag kan ju alltid muta med adventskalenderpresenten ;), suddigummin till henne imorse och örhängen till mig, mycket populärt, tack! :-)
Dessvärre var bussen 20 minuter sen idag och det var väl inte jättekul att stå och vänta i regnet menmen, det var rätt lugnt. Jag har precis "vitaminboostat" mig själv med päron + apelsin och en kopp te. Nu sitter jag och jobbar med en ny budget plan..den där vinterjackan får jag nog skippa...well, det ska nog gå :P...

see ya lateh

Kommentarer
Postat av: simone

Mumsigt med massor av frukt :)

2009-12-02 @ 13:50:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

Åh det lät gott med frukt!



ha det bra! =))

2009-12-02 @ 18:09:17
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: mam Lisa

Hej! Har du REGN! Här har vi haft minusgrader och strålande sol i två dagar :D

kram mam

2009-12-02 @ 18:37:26
Postat av: aleksandra

Hej !

Jag är väldigt intresserad av att åka till madrid

nästa år som au pair. och jag undrar hur man går till väga?



Mvh

2009-12-02 @ 21:00:47
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har =)

ta hand om dig! puss

2009-12-02 @ 23:22:47
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

Hej Aleksandra! Jag la upp min profil på www.aupair-world.net och där kan man också leta familjer gratis att kontakta, super lätt! :-) och Madrid är en toppen stad där det är lätt att träffa folk, tycker verkligen du ska åka! :)

2009-12-02 @ 23:42:31
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0