Tjenixen!

Jag orkade/hann inte skriva något igår. Jag var först i skolan och därefter var jag, Moa och Miriam på Starbucks (såklart) och sedan blev det lite mer julshoppning. Jag inhandlade dom allra sista julklapparna.....trodde jag. För när jag senare på kvällen satt o hade en julstund. Jag lyssnade på Carola, drack te och slog in julklappar så kom jag på 3 grejer till jag vill köpa! x) Vi får se om jag hinner eftesom jag inte har så mycket tid. Sedan åkte vi iallafall till balletten med flickan och det var så mycket kö hem så det tog nästan en timme att köra. Jag körde såklart, och det går bättre o bättre, tror mamman börjar känna sig säker iallafall eftersom att hon somnade när jag körde x). Det enda som jag hatar är att fickparkera. Jag hatar, hatar, hatar det.

En vän ringde precis och sa att hon måste komma förbi o hämta ett foto som hon gav mig för hon var tvungen att visa det för sin lärare för att inte få icke godkänt. Jisses, tur att jag vet var jag hade lagt det! x) Sedan ska jag gå o handla lite nödvändigheter åt familjen (typ coca cola) och även 10 frimärken till mina julkort. Vad heter frimärken egentligen? är det francobollo? lr är det italienska?..jag får nog slå upp det:P  På eftermiddagen tror jag att bästisen + lillebror kommer förbi på playdate igen. Men det är rätt skönt, dom leker och jag bara hjälper till, det jobbigaste är städningen efteråt. x)



besoooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0