typ sjuk.

Ja, jag är sjuk igen. Jag har ont i kroppen, förkyld och lite feber (37.5 men "normalt" på deras har jag 36.0) men när jag knaprar ipren så mår jag bra men mamman blev ju hemskt orolig eftersom dom åker bort imorgon. Därför har hon nu ringt till hela stan ungefär för att tala om att jag är sjuk. Brorsan till pappan, hans fru, systern till mamman, dotterns bästis mamma, grannen, min kompis mamma, mormorn och morfarn m.m. Dessutom harjag  fått nummret till sjukhuset och så har hon skrivit ett manus på spanska så jag vet vad jag ska säga. Hon har också lagt fram 3 paket med något konstigt pulver som ska fungera bra men göra en sömnig,haha. Jag känner mig minst sagt förberedd.  Eftersom hon ringt runt till alla dessa människor så har hon också bett dom att ringa och höra hur jag mår under helgens gång så telefonen kommer väl gå stup i ett. Jag som är så bra på att missa telefonsamtal kommer väl inte höra det och sedan kommer dom väl skicka polis och ambulans och hela kittet. xD haha, nej men det är väl bra att hon är omtänksam men SÅ dålig är jag inte! Don't worry ;)

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0