Fredag den 13:e..

..är det idag, hujedamig! ;) Men tydligen så finns inte den dagen här utan istället äre det tisdagen den 13:e som är otursdag så förhoppningsvis drabbar inte oturen mig idag. Det är underbart skönt med fredag iallafall! Vi har haft en vanlig morgon här och allt har gått som det ska. Jag ska alldelles strax gå till affären och inhandla lite mat och andra livsnödvändigheter (läs: choklad). Jag fick även uppdraget att köpa nya penslar så jag ska försöka hitta det också, borde väl finnas i en libereria? När detta är avklarat tänkte jag ha lite fredagsmys med Twilightläsning & chokladätande, sounds good no? ;D ...förresten så har jag fått lite synpunkter angående smajlisarna jag använder här på bloggen så jag tänkte att det är bäst att jag förklarar dom vässentligaste!

:) = glad.
:D = Jätteglad.
:( = ledsen.
xD = asgarvar.
:P = räcker ut tungan/retsam.
;) =  blink/flirt
<3 = hjärta.

Hoppas ni förstår bättre nu, haha! :P Ha en trevlig fredag! Vad har ni för planer till helgen?
Besos

Kommentarer
Postat av: mam Lisa

Man tackar och bugar för förklaringarna ;)Att det är fredag den 13e märktes idag på jobbet! Massor av händelser som gjort att jag bara vill omskola mig!!

Ikväll ska vi ta det lugnt men imorgon är vi bjudna på middag med sydafrikanskt tema till Mats och Monica ( de kom hem därifrån i veckan) och det ska bli trevligt! Vi hörs o sköt om dig!!

2009-11-13 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0