301009

Buenos diaz!

Nu känner jag mig lite mer utvilad efter en natts sömn. Min säng är heavenly!
Igår hade jag en supertrevlig dag med min spanska vän. Vi åkte till ett shoppingcenter, inte så långt här ifrån och jag köpte en klänning (A) och en julklapp till farmor. Man måste ju börja med julklapparna i tid, det är ju för sjutton november i övermorgon. (!)   Idag ska jag träffa henne igen och hennes vän för ytterligare en shoppingtur (I know right) men stay calm, vi ska endast köpa kostymer för halloween! Jag ska bara fixa något lätt (läs: BILLIGT) eftersom jag antagligen bara kommer ha det en gång och en halloween kostym kanske inte är vad jag prioriterar att ta med mig när väskan är full och jag ska hem. Iallafall så är helgens bestyr hyfsat planerade. Ikväll kommer jag bara vara hemma med familjen, freeedagsmyyys! ;D  Imorgon ska jag först vara hemma på förmiddagen och se efter dottern och hennes vän, efter det ska jag in till stan och träffa min tyska vän för att eventuellt gå på bio. Sen äre hem kvickt som tusan och göra sig i ordning för att ge sig ut på stan igen! På söndagen ska jag SOVA, ääääntligen!!!! Jag känner mig väldigt berövad på min sömn, och då går jag ändå o lägger mig runt tio varje vardagskväll..hmm..  Sen på söndag eftermiddag så ska jag nog till kören igen, det var trevligt (: och kanske en kaffe eller middag efter det ? Ja, som ni ser så har jag helgen ganska planerad men visst finns det plats för lite mer aktiviteter! :D Jag laddar upp lite bilder från igår också.

pusspuss


Inne på köpcentrumet satt en björn. Va? tycker ni det var konstigt?
fullt normalt om ni frågar mig.


Inne i en djuraffär sålde dom hundar och katter....hoppas dom inte
måste ligga i dom där små burarna hela tiden. :(


..men ack så söta!! Jag ville ta med dom hem allihopa <3 men
dom kostade 2000 euro!!! Muy caro!


jag  i min nya tunika från Bershka! :D The best store in town ;)






Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Hejsan!

Oj här har det hänt mycket medan jag har farit runt i Stockholm. Ska precis åka härifrån nu så jag skriver mer när jag kommer hem. Men dagarna här har varit hektiska men trevliga!

Kram Mamma

2009-10-30 @ 13:20:41
Postat av: Mam Lisa

P.S Hur är det med din fot? Bättre hoppas jag med tanke på alla partyn o.dyl du ska på ;)

Kraaam Mam

2009-10-30 @ 13:37:05
Postat av: isabelle

jaa minsann, inte en lugn stund! Foten är bättre men inte helt bra! Va bra att ni haft det trevligt. Pratade med pappa imorse :)

kraam

2009-10-30 @ 14:20:50
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0