Djungelvrål & sjukhus med kristallkroner!

Hola todos!

Igår tog vi en lång promenad med grannarna och stannade på en uteservering o drack kaffe. Sen åt vi middag klockan halv 9 ..bättre sent än aldrig ;). Efter att flickan gått o lagt sig så kolla vi på tv o föräldrna åt lite av godiset jag hade med mig till dom. Dom gillade maraboun gööör mkt (såklart) men jag hade ju med mig djungelvrål också och ni skulle sett deras min xD haha dom gillade inte, minst sagt. Vi kikade på den spanska versionen av the apprentice som pappan tydligen jobbade med. Föräldrna känner tydligen ganska många inom media verkar det som, träffade en igår som jobbade som programledare.

Idag skulle vi åka till sjukhuset med flickan för att förra veckan så hade hon ramlat o bitit sig så hårt i tungan att en liten bit nästan gått av så dom skulle kolla upp det idag. När vi kom till "sjukhuset" trodde jag hon skoja för det var lika fint som ett 5 stjärnigt hotell och en man höll upp dörren o välkomnande en. Men då visade det sig att det var en plastikkirurgi klinik men att dom kände en kirurg där! jag var lite förvirrade haha..dom vanliga sjukhusen är inte liika fina. Nu är jag själv hemma..eller städerskan är också här. Förrut var jag ute och kikade runt lite här i området och försökte hitta metron men det gick inte x) fast nu kollade jag på google maps och jag var typ 100 meter ifrån den *gah* där jag vände och gav upp....  Ska strax äta lunch och sen kommer mamman och hämtar mig så ska vi hämta flickan och sen åka o handla. Jag tror någon kommer över för middag idag...dom har ofta folk över  verkar det som...svårt o hålla koll på alla. :P

Besos!

Kommentarer
Postat av: elle

Whooot?! MINA djungelvrål? Eller dina rättare sagt dina ;P Sa ju att de skulle göra grimaser åt dem ^^

2009-10-19 @ 14:29:39
Postat av: isabelle

haha jaa! Det var askul...mamman ba - eh..i don't think they were for me, hehe.. men jag berättade att det var vanligt att inte gilla dom xD

2009-10-19 @ 15:04:57
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: Mam Lisa

Hej! Kul att du får vara med om så mycket! Hoppas du hittar köpcentret imorgon (eller inte...;)

Djungelvrål som är så gott!!=P

Kram Mam

2009-10-19 @ 15:30:32
Postat av: Rita

Bella! Det är jättekul att läsa din blogg!!!! Jag ska börja leva mitt liv genom dig nu när jag pluggar fysik o statistik alla vakna timmar :D Det klassiska djungelvrål tricket, hihi, hur kan bara ett land gilla något så gott? puss

2009-10-19 @ 20:37:37
Postat av: Isabelle

Det blir nog ingen shopping idag mammma, jag ska bara försöka hitta den andra metron, hittade en igår men den andra är tydligen bättre. :P.. Kanske blir det lite shopping imorgon. ^^



Va bra Rita!! Mitt mål är ju att bli en riktig proffsbloggerska ;). Haha, ja det var kul ^^ ..det är konstigt alltså.. lakrits som e så mumsigt!

2009-10-20 @ 10:05:37
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/
Postat av: elle

Haha, djungelvrål garanterar roliga minnen XD



Kan av egen erfarenhet intyga att varken spanjorer, fransmän, italienare eller tjecker tycker om djungelvrål, alltid samma fina grimas från samtliga. Däremot kommer jag inte ihåg om de föll finnarna i smaken eller inte :/

2009-10-20 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0