Geisterfahrer!

här sitter jag o dricker te och sjunger på lite Tokio hotel låtar.. Jag har nämligen bokat min biljett till deras konsert här i Madrid i april!! :D Det kändes lite konstigt att planera för något så långt fram i tiden, men som min kloke vän Jennie påpekade så skulle jag gråta av sorg om jag är här när deras konsert är. Just nu, känner jag mig mycket nöjd med mitt inköp!

Ikväll fick jag reda på (en halvtimme innan) att föräldrarna skulle ut och äta så jag skulle vara barnvakt. Jippi, nu blire en favorit i repris täntke jag..MEN...hon var en riktig ängel idag!! badade, åt och gick o la sig när jag bad henne! WONDERFUL! Annars har idag varit en riktig lekdag, hennes bästis & lillebror var här och vi lekte teater...fast jag fattade inte så mycket utan var glad att jag lyckades övertala dom att jag kunde vara publik. ;)

Imorgon äre dags för min första spanska lektion, estoy muy nerviosa!! Fast det ska bli väldigt roligt! :D

Hörs imorgon! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0