Happy Halloween!

Japp, idag äre dagen D, the day of days, the one and only...well u get it ;) it's HALLOWEEN! :D The girl woke up at 8.30 and was...ojdå jag skriver ju på engelska, haha. Ja hon var i allafall i extas! På morgon åkte hon och pappan till Retiro parken för att cykla. Jag och mamman sov vidare ett tag till. Efter att ha gått upp klockan 7 hela veckan så äre skönt att få sova till 9 iallafall. Mamman och jag hade en lång frukost tillsammans och diskuterade allt från svininfluensan, politik, familj och musik. Vi lyssnade lite på min ipod också medans vi lagat mat till ikväll. Hon gillade inte David Bowey, men Micheal Jackson, Peter lemarc och Mariah Carey var bättre! Jag har förresten fått det stora uppdraget att ändra deras ipod (som är inställd för mac) till PC inställning. Kan ni tänka er? JAG, som är den absolut värsta i världen när det kommer till teknik. Det var bara för att jag råkade gissa mig till at den inte fungerade pga att den hade sina grundinställningar från en mac och då trodde dom genast att jag kunde allt, haha, hjälp! Iallafall sedan fick jag kolla på foton från förr och på deras sommarhus i Caceres som vi ska till nästa helg. Det ligger 3 timmar härifrån, vääääldigt nära Portugal. Huset ligger på landet, och nu snackar vi inte typ "Onsala på landet" utan verkligen helt utan civilication, man kan inte ens prata i telefon där.... Nåja, det blir nog spännande! :P Flickan har sin kusin här och jag har lekt lite med dom men nu är dom och pappan iväg till mormorn & morfarn och då fick jag stanna här om jag ville. Jag tyckte det var bäst eftersom att jag ska dra in till stan om typ 40 minuter för att möta en vän.

Fick precis ett sms från min spanska vän att vi ska mötas 20.30 ikväll för att käka middag och sen ska vi ut på halloween party i Madrid. Vi var o köpte kostymer igår, hon ska vara a chica de romana och jag ska vara a swedish country girl! Hahah. Det lär bli intressant. Man kunde inte prova kostymen i affären och dom låg i plastpåsar (det var ett billigt ställe), när jag kom hem upptäckte jag såklart att den är typ 2 cm lång totalt.... Därför blire antingen tjocka svarta leggins till eller svarta byxor, we shall see!

nåväl, jag och min vän ska nog gå på bio idag! Pengarna flyger som ni ser..... Mamman gav mig s(om tur är) min lön idag, vanligtvis får jag den på söndgar, så nu har jag iallafall så att jag klarar mig! Det går nästan 150 spänn i veckan bara på buss/metro..måste försöka hitta ett billigare alternativ typ månadskort..

Åh, juste! jag träffade pappans syster idag! Hon var jättetrevlig och jag ville bara hoppa på o krama henne för hon var jätte lik mamma <3 ..dock några år yngre ;D

Vale, now I have to get moving!! puss&abrazos

The halloween costume!


En bild flickan tog på mig igår när vi var i parken och lekte!


Flickan! Som ni kanske märkt så skriver jag inte deras namn eller visar dom på bild. Det är för att jag har inte sagt att jag har en blogg än och jag vill inte skriva/visa upp dom på internet utan att dom vet om det.


Igår på stallet där flickan tar ridlektioner! Jag tycker det är så himla mysigt där
och det påminner mig mycket om när jag tog ridlektioner. :)



Kommentarer
Postat av: J & C

Halloween feliz! Fint foto på ridstället fina färger.

2009-10-31 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0