Heaven!

Idag var jag i himmelen, även kallat El Corte Ingles! ;) Det är ett amazing varuhus, ganska likt NK fast 10 gånger större. Dom har alla märken: gucci,dior, carolina herrera, baby phat, killah, burberry, TODOS! Ni kan säkert också lista ut att det var väldigt prisvänligt... Jag spenderade iallafall ett par timmar där och ett par gånger så var det riktigt nära att jag tänkte "eh, 98 euro för ett linne, det är ju ingenting!" ..men sedan hejdade jag mig, gick och köpte en ring från ett stånd utanför istället, 5 euro. *Katjiiing!*

min ring och vägen till metron :)

Snart kommer nog mamman & dottern hem och sen ska vi iväg på ridlektion eller alltså jag ska bara kolla på, hoppas jag xD. Sen blire nog freeedaagsmyyys! :)

Besitos!

P.s här är några bilder från igår också :)

Lac chicas! :)   och Plaza España!

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Hej Gumman!

Så bra att du hejdade dig gällande linnet, 98euro oj,oj. ( den kommer säkert på REA ;) ) Ringen var superfin och i rätt prisklass! Ha en mysig helg!

kram mam och T-p

2009-10-23 @ 18:49:31
Postat av: Anonym

Vad fick du när du gjorde provet? ^^

2009-10-24 @ 18:22:42
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-24 @ 21:24:49
Postat av: Mette

Oj här händer det saker! Låter som om du finner dig väl och har redan hittat shoppingstråken - hoppas du får bra betalt av din familj för du har väl inte fått pappas guldkort med dig? :)

Än så länge har vi ingen snö utan ganska behagligt väder , ska förmodligen träffa dina föräldrar på torsdag Kramisar Mette

2009-10-24 @ 21:28:07
URL: http://hem.passagen.se/metteochtricksy
Postat av: Isabelle

Hejhej! :)



haha, ja det är mycket på gång! Japp..igår gjordes det av med alldelles för mycket pengar..menmen :p..

Härligt! :D Hälsa dom från mig ;), skönt o höra att Tricksy mår bättre! :) Kraam

2009-10-25 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0