Hemma! :)

Ojoj så himla trevligt jag har haft! :D Kören i den tyska kyrkan var väldigt konstig men ack så underhållande! :P haha. Jag kom precis hem, tog en kaffe och åkte vidare till ett kvarter kallat La Latina, mycket trevligt! Som ni märker så träffar jag vääldigt mycket människor. Jag tror att bara denna veckan har jag träffat 20 stycken olika au pairer /foreigners här. Jag har aldrig varit lika social och aktiv som jag är nu och jag tror att jag redan har fler vänner här än hemma i Sverige. Idag blev jag bjuden på ett halloween party av en av grannarna här (som är spansk) så det ska bli väldigt intressant! ^^ Nu måste jag sova!!! Berättar mer imorgon och lägger upp lite bilder. ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0