Hola!

Nu ar jag framme. Jag skulle kunna skriva ett helt inlagg om bara hit resan och om hur jag sprang igenom danmarks flygplats med mitt 13kg handbaggage (maxvikt 8kg) men jag nojer mig med att beratta om den fascinerande mannnen som satt bredvid mig pa flyget som typ forsokte ata upp sin hand (!?) muy wierd.

Familjen motte mig iallafall vid flygplatsen och dom ar helt underbara! Lite synd att dom roker men dom tar hansyn till mig och fragar hela tiden om det ar okej. Jag har redan markt av lite skillnader typ, middag ater dom vid 8-9 pa kvallen.. ganska sent x).. eftersom tjejen som ar 6 ar gar o lagger sig typ 9. :P Idag ska vi ut o se pa omradet runt omkring "el barrio". forresten sa forsoker mamman att genast lara mig massa spanska genom att vara gor strang med att vi bara pratar spansak nar dottern gatt o laggt sig fast det funka inte riktigt  x)

Allt annat ar fint! :D forrutom att jag inte har nogot las pa toalett dorren.... x) men det ordnar sig. Dom alskade presenterna speciellt pippi boken och ABBA spelas hela tiden har hemma. :P ..Dottern ar forresten gluten allergiker...ohoo...hon glomde saga det x). Dessutom ar hon riktigt busig!! Man far nog vara liiite strang mot henne..hehe.

Aja nu ska jag springa ivag! Ikvall blire paella. Hoppas ni forstar ngt av min text men det ar inte sa lattt med spanskt tangentbord!

besos!!

Kommentarer
Postat av: jänää

åååh vaa gött att allt är bra :D fortsätt uppdatera MASSOR MASSOR MASSOR

2009-10-18 @ 13:49:08
Postat av: Anonym

Låter kul :D Miss you! <3

2009-10-18 @ 20:34:23
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0