Low.

Idag är första gången jag känner mig lite låg och tycker det är lite trist. Jag trivs jättebra i familjen och i staden men det blir så tråkigt när dom är i skola/jobb, dessutom är städerskan här mellan 10.00-14.00 så jag känner inte att jag kan vara fritt i huset för jag vill inte vara ivägen. Det är lite jobbigt att inte känna någon...men som tur är så blir det nog bättre, bestämde precis med en norsk au pair att vi ska träffas imorgon för lite shopping så det ska bli kul! :)  Sen ska jag ju börja ta mina spanska klasser snart! det kommer underlätta en del att kunna mer spanska. Jag har ju bara varit här i 5 dagar men det känns som myycket längre. Antagligen pga alla nya intryck och händelser. Nu ska jag snart äta lite lunch! :)

besos.

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Klart att man kan känna sig lite låg vissa dagar, speciellt om du är alldeles ensam. Kul att du ska träffa en kompis imorgon, då känns säkert allt lite bättre igen. Lite shopping brukar göra susen ;)

Kramar Mam

2009-10-21 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0