OjOjOj!

Jag är helt slut. Flickan har en kompis över och dom tävlar lite om min uppmärksamet men dom gillar mig iallafall, har redan fått mitt första "te quiero" från Pancha och en hel del kramar. idag har vi kollat runt i området, det är väldigt mysigt men ser ganska likadant ut...men jag lär mig nog snart! ;) Vi har just ätit paella med Panchas kompis föräldrar. Dom har väldigt goda relationer med alla i området så dom flesta vet redan vem jag är...vilket är lite skumt men väldigt trevligt!! Flickorna är något busiga men lyssnar om jag säger till dom...det är bara att försöka få till den där "jag-menar-allvar" blicken ;). practise makes perfect! Just nu har jag siesta..det är ju faktiskt min lediga dag och tjejerna tittar på Mamma mia, vilket tydligen är favorit filmen! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra mer idag, vi får väl se. :) Imorgon så ska jag upp tidigt för skolbussen går 8.00 o flickan är tydligen lite morgontrött.

hasta luego! Besos.

Kommentarer
Postat av: jennnY

¨ååååhh spännande :D:D haha kul att alla vet vem du är, då förstår du hur jag känner mig när jag åker till sävsjö då ;) dom låter jättehärliga där bort aju!

2009-10-18 @ 16:28:21
URL: http://juxigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0