packat & klart!

Hejsanhoppsan!

Nu har det äntligen skett. Efter cirka 1000000 nerpackningar,uppackningar och ompackningar så är faktiskt
mina väskor färdiga och står vid dörren. Dessutom så väger dom nästan inte mer än vad dom får göra! Amazing.
Just nu håller jag på och städar och rensar lite i mitt rum så att det inte ligger kvar något gammalt apelsinskal eller andra härligheter så att inte det kommer massa äckliga djur hit som sedan äter upp huset...(jag lämnar ju faktiskt över halva garderoben hemma så det kan vi inte riskera).

Imorgon bär det äntligen av till Madrid för min del! Om allt går som planerat kommer jag vara borta 8-9månader (kommer såklart hem och hälsar på någon gång) hos familjen Villaroel i Madrid. jag tror det kommer o bli kaanooon vettu!

Hasta luego! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you already! <3

2009-10-16 @ 12:45:29
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/
Postat av: juxjennie

Kommer sakna DIG. <3 Glöm inte att sprida Juxigt AB i España nu <3

2009-10-16 @ 14:20:46
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: elle

Se där! Det enda som behövdes var lite diciplinerad vägledning för vad som ska lämnas kvar hemma så väger väskorna mindre ;)



Jag vet att jag var en aning hård mot dina prylar men jag vet ju att du kommer köpa ungefär dubbelt så mycket grejer där nere ^^



Nos vemos

2009-10-18 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0