En bra dag....NOT

Hej. Idag är ingen bra dag. Jag är sur. Här är mina orsaker:

1. En läskig gubbe satt och råstirra på mig hela bussresan imorse.
2. Jag var cirkus 1 cm från att bli mördad av en taxi som körde fast jag hade grönt för att gå.
3. Jag har prov i spanskan på tisdag.
4. Jag skulle köpa hårfärg men hade inga kontanter och mitt kort nekades.
5. Jag har gått upp i vikt trots 10 dagars uppehåll av godis & dyligt.
6. Flickan sa att omeletten jag gjort till henne var "horrible".
7. Mitt internet fungerar cirka 1 minuter per timme.
8. Det har regnat varje sekund sedan i måndags.


KUL! Igår var iallafall betydligt bättre. Hade en härlig lunch hos Moa som bjöd mig och I1 på vegetariskpaj, mums! Sedan var jag med flickan hela dagen och hon var GÖR snäll igår! Trodde nästan hon hade något i kikarn :p..och aa allmänt mysig dag. Hoppas på en bättre dag imorgon. Det kanske är sån där "varannan dag effekt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0