från noll till hundra

Jag som trodde att denna veckan skulle vara lugn, helt utan något speciellt har nu på ungefär en halvdag fått hela veckan fullbokad! xD

  • Tisdag: skola med prov, storhandla, hämta flickan, köra henne till ett kalas, hitta till ikea för att spendera två timmar innan jag ska hämta på kalaset.
  • Onsdag: flickan har ridningen, åker direkt efter skolan till ridklassen.
  • Torsdag: skola på morgonen, ballett lektionen också denna direkt efter skolan.
  • Fredag: hämta flickan, köra henne till balletten vid halv 5 eftersom denna lektionen flyttats från tisdag till fredag.
.....puh! + att mamman ska göra en röntgen vilket gör att hon absolut inte kommer lämna sängen på 3 dagar så jag kommer behöva ta upp både frukost, lunch till henne och sköta om allt annat. Haha, full fart frammåt!

Just nu har jag precis varit i parken eller först i leksaksaffären med flickan som cyklade, jag "gick" efter och mamman åkte bil. Sedan till parken och jag passade ensam 3 barn medans mammorna var inne i huset och provade mamma-kläder. När dom väl kom (efter en timme, dom sa 20 minuter) så fick jag gå hem om jag ville och jag kände att lite vila var behövligt! :P..............och nu dog internet så jag kan inte publicera detta för ens det kommit tillbaka. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0