glass & solande!

Tjoho! Solen är tillbaka i Madrid igen! :D..Idag har det varit varmt. Jäkligt varmt! xD sisådär 35 grader i solen. Vi låg och stekte i Retiro men även då vi endast va iklädda shorts + bh blev det för varmt efter cirka en halvtimme och vi fick flytta in till skuggan. En glass  var iallafall på sin plats och gött vare! Så härligt att värmen är tillbaka...även om det blir för varmt ibland så föredrar jag det än regn & rusk! Det var förresten ett maraton i Madrid idag med 12000 deltagare, jisses va folk det var alltså! :P

Igår var jag & tjejerna och shoppade lite, blev en liten klänning och Lady Gagas cd för min del! Sen blev det ätande för hela slanten. Vi gick nämligen till en buffé och där dom båda hade massa sallad, varm mat och mjukglass & frukt till efterrätt! Mumsigt! :)

Familjen har börjat leta ny aupair nu och har redan fått ett par svar..känns väldigt konstigt. Det är ju MIN familj..men aja det är ju det som måste ske! Flickan var så söt idag förresten, hon sa att hon önskade att jag var hennes syster och då sa jag att det är jag ju nästan och hon ba - aaah! :) Gull!! <3

Imorgon äre ny vecka som gäller! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0