God morgon Måndag!

En ny vecka och denna morgon har paserat smidigt. Just nu pysslar jag lite här hemma, gör en ny budget ;), pluggar, städar om vart annat. Åh, jo juste, mitt hår ÄR SVART. Buhu. Först när jag gick upp imorse och in i badrummet så tyckte jag att nädå det är bara väldigt mörk brunt men så går jag ut till flickan som utropar DITT HÅR, DET ÄR SVART! ..Jahapp..mamman tycker iallafall att det är tyyyp brunt! x) ..aja med lite sol på detta så blir det la änna bra!

Idag väntar endast plugg och sedan hämta flickan vid 4!

Tankeprocess!!!

Under denna star wars fight med Isabelle i Lissabon började jag inse
att det nog var dags att ta tag i mitt oranga hår och färga't!





-wooops, det blev svart!



skeptisk..det ser ju grönt ut uppetill..hmm..men kanske
inte är så svart ändå?



Jodå! men man have to make it work anyway! ;)

Ciao! :-)


Kommentarer
Postat av: bränni

ständigt denna brunettrend alltså, kan ingen joina mitt blonda team snart? hallå?

2010-04-19 @ 13:25:41
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: Isabelle 1

Inte svart! Blev ju inte så tokigt för att vara första gången du färga själv ;) Men måste se det i verkligheten för att kunna göra en riktig bedömning ;p

2010-04-19 @ 16:13:54
URL: http://isabellering.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0