godnatt!

Jag är så sjukt trött. Redan klockan 19.30 så satt jag här i sängen, redo för at sova. men så har jag pratat med mamma o lite så att nu har klockan slagit 20.00 och jag tänker faktiskt släcka ner för idag. Haha, sorgligt men sant! har varit helt slö hela dagen. Det kanske är gårdagens stress som tar ut sig? Jag satt vid datorn hela morgonen, på fb, och kollade sedan desperate housewifes.

Drog mig ut på en promis efter lunch iallafall. Tog på mig både tjocktröja och vindtätjacka ifall det skulle vara kallt. Går förbi en termometer som står på 29 grader...behåller fortfarande tröja & jacka på! haha, jag börjar bli spansk! ;P Har för övrigt smidit lite planer idag, jobbat på budgeten men precis insett att jag nog räknat fel på veckorna så jag måste göra om den! xD

Flickan hade ont i huvudet så hon gick inte på ridningen idag utan stannade uppe med mamma och vilade istället. Jag spelade memory med dom men jag var så oerhört trött att jag tror jag fick 3 par, mamman 15 och flickan typ 25..x) fail.

Imorgon blire skola, fika med Moa, hem och sedan med flickan till balletten! :-)

Besos para todos!

Kommentarer
Postat av: Mam Lisa

Det är nog vårtrötthet! Kan drabba vem som helst :)

Idag snöar det i Stockholm :( Hoppas det blir bättre i helgen så vi kan grilla! :)

Kram mam

2010-04-22 @ 08:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0