Helg!

Tjolahopp!

Jag är precis hemkommen från stan och sitter nu o kollar på film. Soft! Hade en riktig härlig sovmorgon och sedan frukost och lite chill framför datorn ( innan internet dog). Drog in till stan, skulle möta tjejerna men eftersom jag var lite tidigt (läs: nästan en timme) så gick jag in på H&m och där hade dom myyycket fina grejor! Bland annat en klänning som var fab! Kanske köper den nästa vecka ;). Sedan när tjejerna kom gick vi o åt lunch på Rodilla och sedan blev det lite mer tittande i affärerna. Jag ska ju på kusinens comunion om några veckor och måste ha något passande till det..det ska ju va uppklätt och passa för kyrkan och allt vad det är. Vid 4 skulle tjejerna på bio ( Alice i underlandet) men eftersom jag såg den på internet för några veckor sedan ville jag inte lägga pengar på det.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt flickan för föräldrarna ska på middag. Men dom ska inte gå för ens vid 9 tiden så det blir nog bara en film och så sängdags. Hoppas på att hon e snäll ikväll. :P.. Igår var en lång dag. Flickan slutade 2 och hade ingen ridning så det blev till att underhålla henne fram tills 8. Tvtittande, hopprepshoppande, dansande, sjungande, parkbesök och en tripp till leksaksaffären hanns med. Efter det köpte jag thaimat och drog hem till Moa! Vi såg film o käka, mycket tevligt! sedan tog jag en taxi hem! Imorgon blire marknad med min spanska kompis som bor här i närheten.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0