IDAG

..eller IKVÄLL rättare sagt!! Då kommer mamma & pappa hit!! :D..iiih! Det ska bli gör skoj att få visa dom runt här i mitt hood! ;D Jag är också lite nervös inför att mina föräldrar ska träffa mina "föräldrar"..det är ganska udda situation! xD..

Iallafall, idag ska jag promenera ner till metron och köpa ett nytt månadskort! Kändes ju lite surt att jag missade nästan två veckor på mars kortet eftersom jag inte kunnat åkt någonstans. Men iallafall, sedan ska jag hem, kanske se en liten film, städa lite i mitt rum (jag städar fan varje dag men det är fortfarande lika skitigt) och sedan vid 19.00 ska jag åka till flygplatsen!

Uppdateringen kanske inte blir så bra dom kommande dagarna, vi får se! ;)

pussokraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0