Jag vill ha fredag idag!!

Vilken tur att det är det då! :p...Denna veckan gick galet fort! Nu vare helg igen. :D..dock är jag typ sjuk. Kliar i både hals & öron och yr i bollen. Hitills har jag inte orkat kliva ur sängen förutom imorse då jag gjorde frukost åt familjen och gick med flickan till bussen. Så idag blir det inte mer än filmtittande & datatjötande. Eller okej i eftermiddag ska flickan på ridningen också men det ska jag väl klara av.

Har just sett på The Holiday för 30000000:e gången! :p..men den e så mysig. Planen för helgen var att gå ut imorgon men nu vet jag inte om jag orkar det. :(...Dessutom tar jag någon spansk medicin för att bli av med förkylningen som man blir gör trött av..

En kul grej är iallafall att jag & Isabelle har bokat en liten resa till Granada! :) En lördag till söndag susar vi ner till Granada med buss (5 timmar !!) och stannar på ett 4 stjärningt hotell, yeyy! =D ...Dessutom blir det Alicante veckan efter det! :P...härliga tider!

Nu ska jag återgå till mitt hostande! Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och tant grön kom också fram till att vi nog skippar utgång den här helgen. Men hoppas att du mår tillräckligt bra för att hitta på något under dan imorgon?! Krya på dig!

2010-04-23 @ 15:33:26
Postat av: isabelle

jadå det ska jag nog klara av! :) lite buffé ätande e alltid trevligt till exempel ;)

2010-04-23 @ 16:54:45
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0