Lill-lördag! ;)

Hallå blöggen!

Allt flyter på i Madrido! Igår  var jag i skolan och det var en rolig lektion igen! :) Det blir faktiskt bara roligare och roligare, jag tror det är för att jag trivs så bra med min grupp! Efter lektionen tog jag och Moa en kaffe och satt ute och solade på Plaza de Colon och iaktog en krock! Inget allvarligt, bara stadsskador men dom två stackars kostymnissarna såg inte så glada ut! :p..dom var nog sena till något möte! ;) När det blev för varmt gick vi upp till Goya och kikade lite i affärer. Jag provade typ 12 par skor ..men alla satt konstigt..min lilltå hamnade liksom utanför xD..haha kanske tur det eftesom jag bör spara min pengar! :p...

Solen lyser fortfarande och jag försöker få så mycket sol som möjligt men just nu e jag bara röd! xD..Idag kom Isabelle hit för ett kaffrep. Iofs utan både kaffe och rep, men med promenad i solen, smörgåsar, och farmorns hemmagjorda flan! Nu sitter jag och tittar på en film som Moas granne spelar med i och Kenu Reeves! :-) Än  så länge är den riktigt bra faktiskt! :)

Tänkte ta några bilder idag men det glömde jag helt av så text får duga! ;)

Vi höres! Besos!

Kommentarer
Postat av: elle

Var glad att du kan bli röd åtminstone ;P

2010-04-29 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0