Liten update!

Här kommer en liten update till! I onsdags träffade jag I1, och Moa med pojkvän i Retiro, mycket trevligt! :) Jag och I1 tog först en liten shoppingtur. Igår var jag i skolan för första gången på typ 3 veckor..ligger lite efter men jag kommer ikapp och det var kul att se dom igen! :)..vi planerar en picknick, ska bli naajs! Jag och en annan svenska fick i uppgift att bilda en "klubb" och vi gjorde "klubben för att vara svensk" som inkluderade bland annat, blont hår, blåa ögon, Ikea, "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" och fredagsmys! :P

Idag ska jag hämta flickan vid 14, just de..måste gå o handla lite först. Sedan ska jag nog köra henne till ett födelsedagskalas..dom ska på bio i något shoppingcenter så jag kanske stannar där och kikar lite! ;)

Trevlig helg!


Retiro!- vi väntar på Moa & Crille


Jag var fortfarande i extas efter konserten! ^^


Isabelle var inte lika imponerad..


min NYA, OTROLIGT fräcka tuschpenna som är franskmanikyr
nagellack - i TUSCHPENNEFORM!!  Revolutionerande.





Kommentarer
Postat av: T-P

mindre shopping och mera plugg. Kul att du var nöjd med koncerten, vad jag förstår precis lika nöjd som vi var med besöket i Madrid. Tack för ett bra upplägg. Jättekul. Äntligen på väg hemhem

2010-04-09 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0