Söndagsmys

Hallå eller!

Barnvaktningen var riktigt chill igår. Pappan hade satt igång Master & comander till oss och flickan var livrädd efter 20 minuter o valde att gå o sova istället. Så jag hade filmkväll ensam helt enkelt. Imorse fick jag ett sms av min vän att hon inte kunde idag så jag sov ett tag till. Sedan hjälpte jag mamman med profilen för att söka ny aupair..känns mycket konstigt..det är MIN familj. :p...

Iallafall så mötte jag upp Isabelle sedan och vi åkte in till stan och pluggade i cirka 15 minuter sedan orkade vi inte mer. xD.. Vi gick runt och provade massa kläder istället! :P..Jag ska ju på en comunion, då man tar den första nattvarden och det är lika högtidligt som konfirmationen i Sverige så jag behöver definitivt ny klänning! :P.. Sedan åt vi middag på en All you can eat - salad buffé! MUMS och jag fick äta potatis för första gången sedan jag kom hit. LYCkA! Kom förresten på att jag inte kollat på tv en enda gång sedan jag var i Sverige (om man bortser från sporadiska avsnitt på disney channel med flickan), snacka om helomvänding. Jag älskar ju tv!

Iallafall så köpte jag en hårfärg idag. Här i Spanien finns det inte färger som heter "brunt" eftersom alla typ är det här utan det heter istället kastanj.. Jag köpte därför mörk kastanj för enligt mig är kastanj rött och det ville jag inte ha. Men jag kom hem och la i färg och grejer och just nu är det SVART som natten...LYCKAT! Ett riktigt emo är jag XD..hoppas på att färgen blir lite ljusare när håret torkat och JA den är permanent! :p..Aja bättre svart än oranget som innan! :p Jag har iallafall haft en nice helg nu börjar snart ny vecka igen. Hoppas denna går fortfarande än förra veckan xD den va riktigt seg!



NYA TOFFLOR! :P..från El corte ingles! Nu är jag spansk på riktigt.


...så här märker man att ett barn varit i ens rum xD


...och så här ser det ut nu när det är blött xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0