välkomna tillbaka! ;)

Nu är jag tillbaks! Mycket har hänt denna veckan vill jag lova men nu är det back to reality! Mamma & pappa kom hit i torsdags och åkte hem igår. Vi har hunnit med vääldigt mycket (tack vare mitt genomarbetade schema ;D) t.e.x. så var vi på Prado, Reina Sofia, shoppade så klart, åkte till Toledo, besökte el jardin botanico, hade middag med min värdfamilj m.m. Det var riktigt härliga dagar! =) Jag ska skriva lite mer utförligt senare!;) Som sagt så körde jag dom till flyget igårmorse och efter det hade jag en rätt stressig dag.

På förmiddagen åkte jag och storhandla, men eftersom jag inte kan bära tunga saker så fick vi be om hemleverans. Det kändes väldigt konstigt att åka dit, handla, betala och sedan åka hem utan någonting med mig xD. Efter det så skulle jag hämta flickan och åka till balletten. Dock var hon tvungen att sluta 15 minuter innan för att jag skulle hinna till insläppet på Tokio hotel - Welcome to Humanoid City! När jag kom hem fick jag springa och ta en taxi (som föräldrarna betalade eftersom de egentligen sagt att jag skulle få ledigt på eftermiddagen) men jag gjorde misstaget att säga till chauffören att jag hade bråttom. ...Jag har aldrig vart så rädd xD haha...han körde helt galet, men jag kom fram iallafall! ;) Väl där skulle jag träffat två svenska tjejer men vi hittade inte varandra och vi hade hamnat i olika köer. Dock så hörde jag helt plötsligt ett svenskt "herre gud" och det visade sig vara två andra svenska tjejer som var där. Dom var astrevliga så dom var jag med innan konserten, köpte en t-shirt och lite sådant! =)

Sedan var det dags att hitta sin plats...det var lättare sagt än gjort! Jag gick fram till ett par i min ålder och frågade dom och då visade det sig att jag satt bredvid dom! haha, dom var jättesnälla och vi umgicks hela konserten! Vi hade ju sittplatser men det var nära en gång så vi stod upp hela konserten och dansa, skrek och sjöng om vartannat! :D UNDERBART var det. TH kom på scen exakt klockan 21.00 och spelade fram tills 22.30 med alla underbara låtar från Humanoid och några gamla godingar med! Favoriterna var Humanoid i akustisk version, Dogs unleashed ( som jag inte gillade så mkt innan men den var grym på scen, Bill hade en motorcyckel som han kom in på då, så coolt), Zoom into me, phantomrider och sedan Ready,set, go och monsoon såklart för då var verkligen HELA publiken med! Det var cirka 7000-8000 i publiken och jag hade skitbra plats! Precis bakom ståplatserna fast det var upphöjt så man såg jättebra! Tjejerna som stod längst fram på ståplatserna hade köat i 14 dagar.... xD...DET är galet. När konserten var slut bytte jag nummer med tjejen som jag träffat på konserten och skulle leta efter de svenska två tjejerna som jag skulle träffat innan. Vi ringde och letade och letade och letade men vi hittade fan inte varandra. Det var så sjukt mycket folk och rätt som det var kom en vit limousin med händer som vinkade ut, det var killarna såklart och alla fans bara sprang RAKT ut i vägen..xD..helt galet... Iallafall gav vi upp och sa att vi nog inte skulle hitta varandra..men då när jag var påväg till metron, då hörde jag en svensk röst och så visade det sig att det var dom! :D haha, knasigt va. Så tjötade jag med dom en stund och sedan tog jag metron + taxi hem till mig. Åh idag har flickan vart på mig hela morgonen för jag har min t-shirt på mig såklart och hon tycker inte den är fin! x) haha. Det var iallafall en sjukt bra konsert!! Jag fick cirka noll bilder som är bra eftersom jag bara hade mobilen som kamera men jag har några skrikiga videos. ;)


Ready!!


jag kan säga att det här är den bästa bilden jag har xD..så förstår ni kvaliten!
Tom & Georg äre ni ser iallafall


Nya t-shirten!! ^^

Eftersom jag inte fick några bilder så är bilderna här lånade från www.mtv.se/mirre och www.mtv.se/tokiohoteltour eftersom dom har samma scenkläder på alla konserter! Så ni får se hur de va klädda ;).







Jag har lagt upp videos på youtube men jag har glömt hur man lägger upp dom här..jag gör det sen :p xD




Kommentarer
Postat av: Irma

Åååå! även fast jag inte gillar TH, som du vet, låter det ju ascoolt!! Vi måste prata någon dag Bella, det var så länge sen nu! Puss puss

2010-04-09 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0