Vilken daag!

PUH! Äntligen en ledig sekund. Körde flickan till kalaset, det gick bra, vi hittade osv. Men jag fick ju en sådan fruktansvärt bra parkering att jag tänkte att den där ger jag inte upp! Men samtidigt kunde jag ju inte vänta i 2 timmar i bilen!? så jag började gå mot Ikea som låg en bit bort. Det tog cirka 30 minuter att gå dit och det fanns en gångväg nääästan hela vägen dit. I slutet fick jag slussa mig fram lite mellan diken, vägar och staket. Lite roligt att det finns gångvägar som helt plötsligt bara tar slut och man hamnar mit på vägen!? x) spanjorer alltså :p..Iallafall så gick jag in i himmelriket aka Ikea! Fantastiskt. Jag köpte gravad lax, knäckebröd, fullkornsskorpor, gravlaxsås, ost och två stycken norrlandsguld. så detta fick bli dagens middag. Den bästa middagen hitills! Mamman gillade allt utom såsen! Den var för stark tyckte hon! :p..

Nu har jag iallafall gjort middagen, diskad, gått upp med middag på en bricka till mamman + tagit ner och diskat, badat flickan, tagit hand om tvätten m.m.

Jag e TRÖTT, god natt!

Kommentarer
Postat av: brännie

I sommar ska vi köpa norrlands guld och sätta oss på en klippa i göttskär, visst?

2010-04-21 @ 10:32:04
URL: http://juxigt.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jaaa! :D klart vi ska! Varje dag.

2010-04-21 @ 15:19:41
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0