Aldrig mera handla mat här.

Fan alltså. Jag skulle storhandla och först körde jag vilse eller alltså man måste åka till en rondell och vända för att komma rätt men grejen var att jag såg inte rondellen för det går en väg igenom den också, jävligt förvirrande. Iallafall kom jag fram men det är bommar för att komma in. Självklart hamnade jag för långt ifrån apparaten och var tvungen att öppna dörren och sträcka mig efter biljetten. Sedan när jag skulle handla så var ju den jävla kundvagnen så liten så den var ju helt överfull med varor.

Påsarna var dessutom små och kassa dom med, 13 påsar blev min mat...Därefter skulle jag gå till bilen men då blev jag stalkad av en jävla uteliggare som var typ hög och ville ha av min mat och jag ba - NEEEEj. Sedan när jag lastat in allting och skulle gå bort med vagnen så kom nästa och ropa - Hola, guapa, rubia!! Jag hade verkligen lust att säga till den färgblinda männskan att fara åt skogen för jag hade arbetat upp stress aggressioner rätt rejält..men han fick bara en arg blick och det räckte för han sa typ "que mala humor chica"..haha. När jag sedaan skulle köra ut från parkeringen var det bommar igen. Då stod det något om "tarjeta" och jag tänkte att man kanske måste betala med kredit kort som heter tarjeta, men då var det tydligen kvittot man fick påvägen in :s...jag öppnade dörren (för jag stod för långt ifrån igen*) och viftade med kvittot och pekade på appareten mot bilen bakom och dom nickade och skrattade. Sedan körde jag hem. Suck.

Kommentarer
Postat av: Jewliah

det var starkt av dig!

2010-02-04 @ 10:29:07
URL: http://emigranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0