Bilder från Madrid Fashion week!

Glömde av att jag har fått (läs: snott) bilder som Moa tog när vi var på Madrid fashion week, här kommer dom! ;)


Goa & glada som vanligt


The car from my dreams, haha ;)

Moa & flarrorna ;)


Klääääääääder <3


Vi hann med en sväng på stan också! ;P


Be kind to nature!! ;D

Just nu sitter jag och kikar på Mamma mia sen ska jag duscha. Det blir en bra bloggdag så här när jag bara slappar i mitt rum ;)...jag har dessutom lagt undan det mesta av dom kläderna jag vill att mamma & pappa ska ta med hem. Jag tänkte att det var smart att göra det innan för då hinner jag ju känna efter om jag behöver något eller ej. Jag är mycket planerad som ni kanske märker. ;p. Dessvärre har det blivit en hel kläder, jag tror att jag hade med mig typ 14 tjocktröjor.. ONÖDIGT dessutom är det två par skor och två kappor/jackor...jisses. x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0