Buenas!

Jag är gör duktig idag! Jag var på gymmet och kämpade. 20 minuter på crosstrainern, 20 minuters joggande och 10 minuters promenerande, sen fick det vara nog. x) Jag sitter och överför dom bästa/viktigaste blogginläggen i worddokument för jag tänkte göra en scrapbook när jag kommer hem. Först tänkte jag skicka in det genom någon hemsida och göra en bok men det kostar nästan 1000 spänn :s...så nej tack. Det svåra är att få med allt som jag vill ha utan att den blir överdrivet lång. Just nu ligger den på 117 sidor...hehe men det är faktiskt med bilder ;). Blir kul att skriva ut sedan, haha!

jag har iallafall precis ätit lunch; lax, tonfisk och sallad. Både nyttigt och gott! ;) Ska åka och hämta flickan om cirka 1.5 timme. Så det blir lite relaxing nu. :-)

Här e mina nya tavlor! :-)


den ena tavlan, med Gran vía + Alcala, från länge sen x)


kristallhuset och björnen (ska dock klippa bort madrid texten, blir snyggare så).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0