God morgon torsdag!

Jisses vad veckorna springer fram! Tänka sig snart är det helg igen. Jag har träningsvärk i armarna idag vilket är konstigt med tanke på att jag bara gjorde konditionsträning igår..hmm.. Förresten tycker jag det är kul att 10 minuter på en crosstrainer (ni vet en sån där som är typ samma rörelse som när man åker skidor) bränner 169 kalorier medans 10 minuter på en träningscyckel bara bränner 65 kalorier och då hade jag ändå tagit mig  cirka 3.5km på varje.

Jag ska strax bege mig till skolan, idag ska vi bara tjöta hela lektionen för att försöka lära oss spanskan mycket irriterande preterito perfecto, preterito indefinido och preterito imperfecto..ska ju bli spännande. x) Jag har förresten lite önskemål inför mammas & pappas kommande besök här i Madrid ( drygt 2 månader kvar). Jag skulle vilja ha:
1. mannagryn + havregryn
2. Live to win - Andreas Carlsson (på svenska, pocket funkar)
3. Förbannade fred - (ingen aning, pocket går bra här med)
4. Sommarkläder, alltså från min garderob då, shorts, linnen m.m. Inte hur mycket som helst men ett par iallfall.

..ja det är så långt jag kommit just nu, listan lär säkerligen fyllas på. ;p Nu ska jag dra!

puss&kram

p.s Idag är det exakt en månad tills jag åker till Lissabon! (=

p.s2 flickan köpte en jättesöt nyckelring med eiffeltornet på till mig när dom var i Paris, för sina egna pengar! Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0