Halvtid!

Igår bokade jag min resa tillbaka till Sverige. Det blir den 24 juni klockan 13.20..känns väldigt underligt. x) Dessutom såg jag ju att det är den 24:e februari idag vilket betyder att det är exakt 4 månader kvar och förra veckan var det ju exakt 4 månader sedan jag kom hit, halvtid alltså. Dom två första månaderna bara flög förbi och detsamma med dom andra två efter jul men ändå känns det som att jag har varit här längre än så..Underligt va?

Igår var en rätt lång dag med mycket jobb och dessutom kände jag mig lite krasslig på kvällen. Det är antagligen allt regn som gör mig sjuk x)..känner mig bättre idag men fortfarande lite sisådär.

Planerna för dagen är endast att vila och ladda batterier ( eventuellt åka och handla också), och sedan det vanliga. Hämta flickan, läxor, bad m.m....förhoppningsvis en liten film också. ;)

see you later! besitos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0