Härliga söndag!

Än så länge har ingen söndagsångest kommit. Den brukar faktiskt uttrycka sig lite då och då även fast att jag inte har någon skola, men att gå upp kvart i 7 är inte alltid lika lockande. Jag var precis inne på Aftonbladets hemsida och såg att det är kaos i Sverige. Ett tåg som skulle till Sthlm från Gbg var fast i tio timmar igår !! Mamma & pappa ni får nog stanna hemma imorgon! Här kom det lite snö på morgonen men det övergick snabbt i regn.

Idag väntar en kul dag. Imorse när jag satt och läste min Elle tidning (som är från november och jag har läst den typ 8 grr) så fick jag ett sms från Moas om undrade om jag ville gå på Madrid fashion week med henne idag. Hallåå!? JAAA!! Jag satt och kollade på det igår men man måste ha inbjudan för att få komma dit och nu råkade Moas "mamma" ha biljetter. GAH. Mamman är där nu på förmiddagen och sedan får vi överta biljetterna. Lycka. Dock fick jag panik över vad jag skulle ha på mig. Det ska ju va snyggt, stylish, genomtänkt men ändå avslappnat och vara effortless. Det fick bli Jennies rutiga kjol från gina tricot, min body, svarta boleron, svart nagellack och mitt rosettdiadem. Om moa har sitt rosettdiadem så har jag ett backup halsband (det från Pilgrim) att ta på mig istället ;P. Min lilla clutch från Ullared ( det är skönt att ingen känner till de svenska märkena här ;P) och mina stövlar från Blanco. Hade velat ha klackskor men jag har inga här tyvärr, buhu.

LÖÖÖV! puss.

Kommentarer
Postat av: Jewliah

underbart!! bilder vill vi ha :D jag har skype nu!

2010-02-21 @ 19:09:50
URL: http://emigranten.blogg.se/
Postat av: brännie

jag visste väl att du skulle välja min kjol till detta evenemang! sjukt stylish

2010-02-21 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0