helgen som varit är förbi

haha, ja så är det! En mysig helg har det varit iallafall! Igår åkte jag och gick runt på stan med Moa. Jag köpte en CD med år 2009s bästa musik, 1 cd med internationell och en cd med spansk musik. Jag tycker att den internationella var okej men jag är lite trött på dom låtarna dock så ääälskar jag den spanska och det kommer vara kul att ha senare! :) Sedan köpte jag 3 stycken jättefina svart/vita foton med motiv från olika ställen här i Madrid, I love them. Ett på björnen & träder som är Madrid symbol, ett på kristallhuset i Retiro parken och ett från Gran via (storshopping gata) som var från typ 50-talet, riktigt najs.

Senare åkte vi hem till Moa och Isabelle joinade. Moa skulle vara barnvakt så flickan hon tar hand om var med. Vi såg på en tecknad film, kan inte komma ihåg vilken men jag vvet att jag gillade den XD. Senare såg vi på en annan film vars titel jag inte kommer ihåg men det var med George Cloney! Idag fortsatte vi med filmtittandet! En shopoholics bekännelser, Patrick 1.5 och den 6:e Harry Potter. Där imellan hann vi även med att käka lunch på en spanska bar/resturant.  Jag har varit hemma i ungefär en timme, varmvattnet i min dusch funkar inte så jag får låna flickans dusch. Jag försöker passa på nu när dom inte är hemma (dom är på lunch/middag/what ever/ hemma hos mammans bror) så nu sitter jag här och relaxar!  Juste! Jag och Moa gick in i Madrids katedral igår, riktigt riktigt fin! Vatekanstaten kan slänga sig i väggen ;).


Moa i Puerta del angeles (ja vi åkte dit enbart för det fina namnet ;P)


baksidan av katedralen (och en enkelriktatskylt ;p)


jag vid en av dörrarna på katedralen



Kommentarer
Postat av: elle

Kunde de inte ha byggt en lite större port?

2010-02-08 @ 14:46:19
Postat av: Anonym

wohoo snygga jeans!! pusss

2010-02-08 @ 20:46:29
Postat av: isabelle

haha jo det fanns en större berdvid ;)..det här var bara typ bakutgången ;P

2010-02-10 @ 10:36:18
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0