Here I am!

Det blev en väldigt oplanerad och spontan utgång igår. Tjejerna skulle ut så jag bestämde mig efter mycket velande att hänka på. Det blev en mycket händelserik kväll och vi gick till några klubbar med några engelsmän vi träffade på. Vi tror dom var här på semester men dom svarade aldrig riktig på den frågan så vi är inte helt säkra. x) Iallafal hade vi väldigt trevligt. Just ja! Innan utgången var vi ju även på en konstutställning som hette "om jag var en docka" som en tjej i vår spanska grupp hade organiserat. Vi skulle egentligen gått till ett annat museum men vi hittade inte dit xD...det var lite mitt fel, skulle kollat upp vägbeskrivningen lite bättre innan.

Idag drog vi in till stan och bara gick runt och njöt av det underbara vädret!! Vi hade mellan 15-18 grader och strålande sol, halleluja. Vi käkade lunch på en uteservering och det var gött förutom att det var en man som stod och "sjöng" ashögt hela j*vla lunchen..något störande. :p...Iallafall, sedan vid 4 tiden drog vi oss hemmåt. Har haft en riktigt härlig helg, jag hoppas vädret håller i sig och längtar efter Portugalresan som är om 4 dagar! ;)

Puss & kram - ses på stan.

Bilder kommer senare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0