Ich biiiin daaaaaaa! ;P


Ikväll känner jag mig glaaad som en bit choklaaa (världens sämsta rim, I know). Jo men det är exakt en vecka kvar tills jag åker till LISBOA, exakt 5 veckor tills mamma & pappa kommer och hälsar på <3. Dessutom, sist men inte minst, 5 veckor och 5 dagar kvar tills  TOKIO HOTEL KONSERTEN. Living the dreaaaaaam! ;P

Idag var en lång men en bra dag (Förutom att jag gick vilse i det ¤%%¤&¤%& regnet), men bra bra och imorgon är det friday. Då äre bara flickans ridlektion som står på schemat efter skolan, annars äre fredags chill som gäller. Kanske en liten film? höhö. Mysigt.

Well, well, helgens planer är för tillfället: museumsbesök på lördagen, antingen Museo de traje eller museo del ciudad..vi får se och därefter så har en klasskamrat bjudit in oss till en konstutställning. Hon har alltså organiserat denna utställning som tydligen innehåller erotiska foton och heter "om man var en docka", haha, spännande, spännande. Söndagen e rätt oplanerad. Jag ska försöka göra den till en "el día de gastar lo menos posible", men vi får se hur det går:P ..

Kommentarer
Postat av: Irma

Haha Vad härligt att åka bort du som verkar ha det så jobbigt i Madrid!! Hallå! Tänk på lilla mig, här är typ en meter snö fortfarande! På tal om Tokio Hotel så ska Tilda i min klass på deras konsert i gbg ikväll! Hon fick det i julklapp och har aldrig hört en låt!! XD

Hoppas du har det bra och jag saknar dig! Svara!

Puss och kram <3

2010-03-05 @ 17:29:19
Postat av: Isabelle till Irma

åhh lyllos henne, hon kommer vara frälst efteråt ;) hihi. Hoppas snön försvinner för er snart, saknar dig med! Puss&kraam

2010-03-08 @ 20:33:08
URL: http://isabellesmadrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0