låång fredag!

idag har varit en väldigt lång dag med mycket besök och flängande hit och dit. Det avslutades iallafall med att vi såg på Hanna Montana - the movie. Den var jättebra, haha xD..jag satt där tårögd ( fler än en gång kan jag säga) och kunde redan alla låtar som var med i filmen utantill (pinsamt, jag vet x))...Dessutom fick jag idag ta del av en 6årings stora problem i livet, hennes kusin hade ju sagt till dom på skolan att hon hade en pojkvän, fast att hon inte hade det!! Liksom ring polis, ambulans, brandbil allt, be & fasa. Detta var helt klart ett problem stort nog att gråta för i en halvtimme. ;)

hitta några gamla bilder. Gu va mkt olika hårfärger jag haft x).


18 års dagen! 2009


llänge sen x) ...hos Anna så klart ;) 2008


Stockholm med tjejerna...blond eller aa gulhårig ;) 2007

Berlin 2008 (?)


också 2008 fast lite tidigare ;)


well god natt! <3



Kommentarer
Postat av: mam Lisa

Du är söt i alla hårfärger! :)

Suportern Mamma

2010-03-01 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0